Kontakt


Jak reklamovat?

  1. Ke každé reklamaci tiskových kazet prosím vždy přikládejte špatně vytištěné strany. Pokud tak učiníte, může být Vaše reklamace vyřízena opravdu rychle.
  2. Kontaktujte nás libovolným způsobem, viz. kontakty. Poradíme Vám, pokud se bude opravdu jednat o závadu, budeme Vás informovat o dalším postupu vyřízení reklamace
  3. Zboží řádně zabalte, tiskové kazety raději do více igelitových sáčků, přiloště vadný výtisk a zašlete na adresu sídla společnosti ServerControl s.r.o., Ctěnická 692/7, 190 00 Praha. V sídle společnosti lze po předchozí domluvě reklamovat zboží osobně.
  4. Reklamace bude vždy vyřízená v zákonné lhůtě 30 dnů, s přiložením vadného výtisku se obvykle jedná o dobu 1-7dní